Helsinki

Helsingin toimintapäivät pidetään pääsääntöisesti Rauhanasemalla osoitteessa Veturitori 3, 00520 Helsinki. Keltainen puutalo sijaitsee aivan Pasilan juna-aseman vieressä, virastotalojen välissä. Katso kartta.Tarvittaessa Rauhankoulun ohjaajat voivat tulla pitämään toimintapäiviä koulullenne.

• Ehdota haluamiasi päivämääriä meille sähköpostitse rauhankoulu@rauhanliitto.fi Varmistamme sinulle valitsemasi päivät. Syksyn 2017 Rauhankoulu-päivät painottuvat syys-marraskuulle.
  • Ohjaajat ottavat sinuun yhteyttä puhelimitse viimeistään viikkoa ennen Rauhankoulu-päiväänne. Neuvotelkaa yhdessä toimintapäivien sisällöistä ja ryhmänne toiveista. Ohjaajille kannattaa kertoa luokkaa puhuttaneista asioista, jotta he voivat ottaa ne huomioon päivää suunnitellessaan. Myös ryhmän erityistarpeista kannattaa mainita (liikuntarajoitteiset, suomi toisena kielenä tms.)
  • Rauhankoulun vierailuun on hyvä valmistautua etukäteen. Rauhankoulun ohjaajat suosittelevat ryhmällenne sopivaa ennakkotehtävää puhelinsoiton yhteydessä. Ennakkotehtävän avulla voitte orientoitua Rauhankoulu-päivien teemoihin. Näin pääsette paremmin kiinni itse asiaan Rauhankoulu-päivänä.
  • Jos ette ehdi syödä koululla ennen tai jälkeen toimintapäivän, voitte ottaa eväät mukaan Rauhanasemalle. Etenkin talviaikaan on syytä pukeutua lämpimästi ja ottaa villasukat mukaan. Vanha asemarakennus on viileä!

Apua kaikkiin pulmiin numerosta 050 597 9629 / Rauhankoulu tai omilta ohjaajiltanne.

Tervetuloa Rauhankouluun!

Rauhankoulun hanketta toteutetaan vuosina 2017-2018 ulkoministeriön globaalikasvatustuella.

Syyskuu 2017

Etsi kalenterista sinulle sopiva rauhankoulupäivä ja ota yhteyttä varauslomakkeella!

Koko vuoden kalenteri